Exposició fotogràfica temporal Cavalls de Sara Assens
INAUGURACIÓ
Dimarts 14 d’abril del 2026 a les 19:00 h.
Pots visitar la mostra fins al 5 de maig del 2026 a l’ Espai del Soci de l’AFC.
Entrada lliure.
Una visió en gran format
En aquest cas, va ser la fotografia que se’m va presentar sense anar-la a buscar.
Volíem veure un castell irlandès en runes i tot d’una va aparèixer aquest grup de cavalls (després he sabut que son ponis de Connemara ). Semblava que estaven en un moment d’esbarjo. Com els infants al sortir de classe. El seu pati era un enorme prat envoltat d’arbres i una tanca de pedra. Avançaven cap a nosaltres amb un aire juganer. Crec que és el primer cop que veig uns cavalls tan ben plantats. Hi havia llum de tarda, quedava poc per pondre’s el sol. Portava la càmera penjada i vaig començar a disparar.
Després va venir el repte de reproduir les fotografies en format gran. Havien de tenir molt bona resolució. Va ser un treball d’equip amb un amic fotògraf, en Jean-Claude Liehn i el laboratori EGM i finalment, ho vam aconseguir.
És tot un plaer per a mi compartir amb vosaltres, uns instants vitals, alegres que ens va oferir la natura una tarda d’estiu a Irlanda.
Els meus agraïments a l’Agrupació Fotogràfica de Catalunya per deixar-me exposar durant aquests dies.
https://saraassens.art
saraassensmampel@gmail.com
@sara_assens_mampel



Agrupació Fotogràfica de Catalunya
Vocalia d'Exposicions / Carme Mur




